کاربرد RFID در کتابخانه ها
انبار
وبگاه تخصصی انبار و انبارداری

موفقیت کتابخانه فرهنگستان

کتابخانه فرهنگستان هنر با بیش از 80 هزار نسخه منابع کتابشناختی به عنوان یکی از کتابخانه های تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می نماید. کتابخانه فرهنگستان هنر هم اکنون مجهز به سیستم کتابخانه دیجیتال سیمرغ جهت ارائه سرویس های مختلف به اعضاء و مخاطبان بوده و نظر به غنی بودن و بروز بودن کتابخانه از نظر اسناد مرتبط با هنر در کشور منحصربفرد می باشد.

با توجه به مطالب گفته شده مسئولین فرهنگستان و مدیریت کتابخانه فرهنگستان هنر جهت ارتقای خدمات به مخاطبان کتابخانه در صدد استفاده از بروزترین تکنولوژی ها برآمدند و حاصل تحقیقات و بررسی های بعمل آمده در فرهنگستان هنر منجر به انتخاب تکنولوژی های RFID جهت بهبود و ارتقای سرویس ها و تسهیل در مدیریت و راهبری کتابخانه گردید.

پروژه پیاده سازی تکنولوژی RFID در کتابخانه فرهنگستان هنر با توجه به همکاری نزدیک شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران(نوسا) و گروه ایران RFID و همچنین تحقق راه حل پیاده سازی تکنولوژی RFID در کتابخانه ها و مراکز اسناد بصورت همبسته بر روی سیستم جامع اطلاع رسانی سیمرغ به نوسا واگذار شد که این پروژه با همکاری متقابل تیم های پروژه، با موفقیت در این کتابخانه پیاده سازی و اجراء گردید.

 همکاری مسئولین و کارشناسان کتابخانه فرهنگستان هنر با تیم اجرائی پروژه و کنترل مناسب و موثر پروژه توسط تیم اجرائی و علاوه بر آن کیفیت سخت افزارها و نرم افزارهای کل راه حل، از جمله عوامل موفقیت این پروژه بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 28 بهمن 1390برچسب:RFID,انبار,انباردار,کدینگ,محسن مقصودی,,
ارسال توسط محسن مقصودی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 17802
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1